Friday 11 January 2013

Alhamdullilah.. Syukur kepada Maha Pencipta..


Setakat hari ni dah hampir dua tahun saya sebagai Wealth Planner di agensi al Al Isra Associates Sdn Bhd, sebuah agensi di bawah syarikat Prudential iaitu antara syarikat insuran terkemuka didunia.

Alhamdullilah kehidupan saya adalah lebih baik dari sebelum ini memandangkan masa untuk keluarga dan pendapatan bertambah jika dibandingkan pekerjaan saya sebelum ini. Kerjaya ini membuka ruang bagi seseorang untuk mencapai kejayaan yang lebih besar di dalam kehidupan. 

Semua nya bergantung kepada kekuatan diri sendiri dan agensi ini menawarkan bimbingan dan tunjuk ajar yang mencukupi untuk memastikan kejayaan dapat diperolehi seperti yang di inginkan. Tunjuk ajar dan bimbingan yang diberikan disini bukan sekitar kerjaya sahaja, malah ianya meliputi hubungan sesama insan dan yang paling penting hubungan dengan maha pencipta. Ini adalah antara sebab kenapa saya lebih menyayangi kehidupan saya sekarang.

Berikut adalah antara kepakaran kami di Al Isra Associates:

•Investment-linked Insurance & Takaful
•Life Insurance & Family Takaful
•Syariah Compliant Unit Trust
•Retirement Planning
•Business & Key Man Insurance
•General Insurance & Takaful
•Medical & Health Insurance
•Education Plan

Jika anda berminat untuk menyertai kami, marilah berkomunikasi dengan saya seperti yang berikut:

















Email: nonie.resources@gmail.com
Hp: 0126673031 

FREE CONSULTATION,
FREE QUOTATION,
MORE TRANSPARENT !

No comments:

Post a Comment